5 lip 2017

[Informacje fabryczne]: Książki, książki i... lato ^_^

Cześć, Kochani! ^_^

Jak tam wakacje?
U mnie w woj. łódzkim przez ostatni czas lało (nadal się zbiera na deszcze…), ale nie o pogodzie chciałam dzisiaj rozkminiać.
Otóż chciałam Wam się pochwalić moimi osiągami z czytaniem z Biblioteki Konstantynowskiej.
Wiem, że nie jest tego dużo…

No ale, cóż…
Zaczynamy:

J. Maarten Troost
,,Zagubiony w Chinach”



 
Książka obalająca kilka stereotypów o Chinach, napisana przez podróżnika. Pisze on o swojej wędrówce przez Pekin, Szanghaj i Kanton, opisuje Wąwóz Skaczącego Tygrysa i zwiedza świątynie. A nade wszystko – przepycha się z Chińczykami w kolejkach po bilety.
Czytałam dość dawno.
Więcej o niej jak zawsze na LC.



 Chuck Norris
,,Autobiografia. Na przekór wszystkiemu”

Niezwykła autobiografia Amerykanina, będącego kilkakrotnym mistrzem sztuk walki, znakomitym aktorem i przede wszystkim zwyczajnym człowiekiem, urodzonym w Roku Smoka 1940 (tym samym co Bruce Lee). Podziwiany przez wielu, nauczyciel sztuk walki, właściciel kilkunastu szkół karate.

Czytałam też inne, interesujące powieści:









Obecnie czytam powieść Alexandra Dumasa (okładka niżej).


Obecnie czytam powieść Alexandra Dumasa (okładka wyżej).
Jak widać, całkiem się odnajduję w nudzie, chociaż, muszę przyznać, czasami po prostu nie ma co robić poza sprzątaniem…
Nie mogę jednakże zapomnieć o tym, że już całkiem niedługo przyjeżdża do mnie babcia z Głowna. Matko, jak ja się cieszę! ^_^



 
Niniejszy post luźny.
I tak musiałam go napisać, żebyście nie pomyśleli, że umarłam.
Ja na dziś kończę, słoneczka życzę! ^_^




1 komentarz:

  1. Chętnie poczytałabym którąś z tych książek podróżniczych :D
    Zastanawiałam się, czy nie przeczytać "Wybranej". Kiedyś wiedziałam ją w bibliotece i może sięgnę po ten tytuł.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

^.^ Za każdy komentarz ogromnie dziękuję ^.^
~.^ Zachęcam do wspierania Twórczości! ~.^